Subject: volikiri tegutsemiseks TTJA andmebaasis JVIS
From: "Marelle Esko" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 12:40:22 +0300

Tere,

Riigi Kinnisvara Aktsiaseltsil on vaja aeg-ajalt lisada töötajate andmeid
TTJA andmebaasi. Selleks, et seda ei peaks tegema juhatuse liige, edastame
Teile volikirja, millega Riigi Kinnisvara volitab andmeid esitama
õigusosakonna juhti.

Lugupidamisega

Marelle Esko
õigusosakonna juht

tel +372 53452592

www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.